We gaan altijd eerst samen in gesprek. Wie ben je? Waarom doe je wat je doet? Wie is jouw ideale klant? Wat zijn de kernwaarden van jouw bedrijf en wat maakt jou uniek?
Zomaar een aantal vragen die van belang zijn om jouw merkverhaal tot stand te laten komen. We lopen dit samen door. Vervolgens zal ik een voorzet maken voor een pakkend merkverhaal.

Dit proces heeft tijd nodig. Ik leef me helemaal in in jouw bedrijf en wil juist als potentiële klant en als leek naar jouw verhaal luisteren. Hierbij komt ook zeker mijn jarenlange marketingkennis van pas. Is het helder genoeg? Snap ik wat je doet? En wat levert het mij als klant op wanneer ik bij je koop? Maar ook: zit er genoeg persoonlijkheid in, is het echt jóu?

Wanneer ik de conceptversie van jouw merkverhaal klaar heb, kijken we vervolgens samen of dit verhaal je raakt en schaven we bij waar nodig. We zorgen ervoor dat het helemaal jóuw verhaal wordt!